7 مرحله + نحوه بررسی موجودی Metrocard: 15 نکته مرحله 34 |
مرحله 1: موجودی MetroCard خود را به صورت آنلاین بررسی کنید
- از وب سایت MTA (www.mta.info) دیدن کنید و روی برگه «سرویس و کرایه» کلیک کنید.
- روی «روشهای پرداخت» کلیک کنید و سپس «MetroCard» را انتخاب کنید.
- روی “بررسی موجودی” کلیک کنید و شماره 16 رقمی MetroCard خود را وارد کنید.
- کد امنیتی نمایش داده شده در پشت MetroCard خود را وارد کنید.
- برای مشاهده موجودی خود روی “ارسال” کلیک کنید.
نکات:
- قبل از شروع فرآیند، مطمئن شوید که شماره MetroCard خود را در دسترس دارید.
- کد امنیتی به حروف کوچک و بزرگ حساس است، بنابراین آن را با دقت وارد کنید.
- اگر چندین MetroCard دارید، مطمئن شوید که کارت درست را وارد کرده اید.
- اگر مشکلی دارید، می توانید با خدمات مشتری MTA با شماره 511 یا 718-330-4642 تماس بگیرید.
مرحله 2: موجودی کارت مترو خود را در ایستگاه مترو بررسی کنید
- با دستگاه MetroCard به هر ایستگاه مترو بروید.
- MetroCard خود را در دستگاه قرار دهید.
- «استعلام موجودی» یا «بررسی موجودی» را انتخاب کنید.
- شماره 16 رقمی MetroCard خود را وارد کنید.
- دستگاه موجودی فعلی شما را نمایش می دهد.
نکات:
- قبل از شروع سفر مطمئن شوید که پول کافی در MetroCard خود دارید.
- اگر مشکلی دارید، میتوانید از یک نماینده ایستگاه کمک بخواهید.
- برخی از ماشینها ممکن است در ساعات کم مصرف عملکرد محدودی داشته باشند.
- اگر نیاز دارید به MetroCard خود ارزش بیافزایید، می توانید همزمان این کار را انجام دهید.
مرحله 3: موجودی MetroCard خود را با برنامه موبایل MTA بررسی کنید
- برنامه MTA Mobile را دانلود کنید (برای دستگاههای iOS و Android موجود است).
- روی «حساب من» ضربه بزنید و با حساب MTA خود وارد شوید.
- روی “MetroCard” ضربه بزنید و “Check Balance” را انتخاب کنید.
- شماره 16 رقمی MetroCard خود را وارد کنید.
- این برنامه موجودی فعلی شما را نمایش می دهد.
نکات:
- برای اطمینان از سازگاری، مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه را دارید.
- ممکن است برنامه از شما بخواهد که با حساب MTA خود وارد شوید تا به اطلاعات MetroCard خود دسترسی پیدا کنید.
- همچنین میتوانید از این برنامه برای افزودن ارزش به MetroCard خود استفاده کنید.
- این برنامه به چندین زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، چینی و غیره در دسترس است.
مرحله 4: موجودی MetroCard خود را در یک خرده فروش بررسی کنید
- به یک خردهفروش شرکتکننده، مانند داروخانه یا فروشگاه رفاه بروید.
- از منشی بپرسید که آیا MetroCards می فروشند یا خیر.
- به منشی بگویید که می خواهید موجودی شما را بررسی کند.
- شماره 16 رقمی MetroCard خود را وارد کنید.
- کارمند موجودی فعلی شما را روی صفحه نمایش می دهد.
نکات:
- ممکن است همه خرده فروشان این خدمات را ارائه ندهند، بنابراین بهتر است برای تأیید از قبل تماس بگیرید.
- برخی خرده فروشان ممکن است هزینه کمی برای این سرویس دریافت کنند.
- قبل از رفتن به خردهفروش مطمئن شوید که شماره MetroCard خود را در دسترس دارید.
- اگر نیاز دارید به MetroCard خود ارزش بیافزایید، می توانید همزمان این کار را انجام دهید.
مرحله 5: موجودی MetroCard خود را از طریق پیامک بررسی کنید
- «BAL» را به 511-1234 (فقط برای کارتهای MetroCard صادر شده در نیویورک) پیامک کنید.
- شماره 16 رقمی MetroCard خود را وارد کنید.
- منتظر پاسخ باشید که شامل موجودی فعلی شما می شود.
نکات:
- این سرویس فقط برای MetroCardهای صادر شده در نیویورک در دسترس است.
- قبل از شروع سفر مطمئن شوید که پول کافی در MetroCard خود دارید.
- اگر مشکلی دارید، می توانید با خدمات مشتری MTA با شماره 511 یا 718-330-4642 تماس بگیرید.
- ممکن است این سرویس برای همه شرکتهای مخابراتی در دسترس نباشد، بنابراین قبل از امتحان با شرکت مخابراتی خود مشورت کنید.
مرحله 6: موجودی MetroCard خود را از طریق تلفن بررسی کنید
- با خدمات مشتری MTA با شماره 511 یا 718-330-4642 تماس بگیرید.
- شماره 16 رقمی MetroCard خود را وارد کنید.
- منتظر پاسخ باشید که شامل موجودی فعلی شما می شود.
نکات:
- این سرویس 24/7 برای همه دارندگان MetroCard در دسترس است.
- قبل از تماس، مطمئن شوید که شماره MetroCard خود را دارید.
- اگر مشکلی دارید، میتوانید از نماینده خدمات مشتری کمک بخواهید.
- این سرویس ممکن است به چندین زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، چینی و غیره در دسترس باشد.
مرحله 7: موجودی MetroCard خود را در دستگاه MetroCard با TVM بررسی کنید
- با TVM (دستگاه فروش بلیت) به ایستگاه مترو بروید.
- MetroCard خود را در دستگاه قرار دهید.
- «استعلام موجودی» یا «بررسی موجودی» را انتخاب کنید.
- من 16 رقمی خود را وارد کنیدشماره troCard.
- دستگاه موجودی فعلی شما را نمایش می دهد.
نکات:
- قبل از شروع سفر مطمئن شوید که پول کافی در MetroCard خود دارید.
- اگر مشکلی دارید، میتوانید از یک نماینده ایستگاه کمک بخواهید.
- برخی تلویزیونهای تلویزیونی ممکن است عملکرد محدودی در ساعات کم مصرف داشته باشند.
- اگر نیاز دارید به MetroCard خود ارزش بیافزایید، می توانید همزمان این کار را انجام دهید.
منابع و مراجع دارای اعتبار بالا:
- MTA. (n.d.). موجودی مترو کارت خود را بررسی کنید. برگرفته از https://www.mta.info/ metrocard/check-balance
- MTA. (n.d.). سوالات متداول مترو کارت برگرفته از https://www.mta.info/metrocard/ faqs
- ترانزیت نیویورک. (n.d.). موجودی مترو کارت خود را بررسی کنید. برگرفته از https: //www.nyc.gov/site/nyct/service-info/metrocard-balance.page
توجه: این مراجع بدون اطلاع قبلی قابل تغییر هستند و توصیه می شود برای به روزترین اطلاعات به وب سایت رسمی MTA مراجعه کنید.
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1403-03-25] [ 10:19:00 ب.ظ ]
|